دنیا دیگه مثه تو نداره

































♥♥یه دنیا...یه بنیامین♥♥

بنیامینی بودن یک اسم نیست !! یک هویت است

 

با دنیا دیگه مثه تو نداره زندگی کردم ....
خاطره شد برام ... عاشق شدم ...
برای گفتن حرف دلم لکنت گرفتم ...

دلم گرفته از این حرف نگفته ....
حالا حالا ها باید تحمل کنم و سکوت ....

چشمای رنگی ندارم لباسمم ساده ی ساده است ...
و تو چه راحت بی قرارم کردی ...
آشوب عجیبی تو وجودم روشن کردی ...
دلتنگم کردی ....اینم بمونه ....

یه نیمکت ...یه پاییز دوست داشتنی و .....
یه حرفی مونده تو دلم ...
شاید این تنگ غروب همه ی نگرانیم و همه ی دعا هایم به این دل شکسته ام به تحقیق بپیونده
آدم آهنی هم عاشق شد ...
اما دنیا عاشق ها رو دوست نداره ...

کجای دنیای دنبال ردپایت باشم ؟؟؟
هواتو ازم نگیر ....
آهای تو با توام آهای تو ...
آهای تو ....
آهای تو ....

صدام اون بالا میرسه؟؟؟
اون بالا داری صدامو می‌شنوی؟؟؟
منتظرم بارون ...
بارون عشق و محبت...
فقط تو میتونی خدا ...
می دونم می دونم ....

راه اومدن با دل من برای تو آسون ترین کار دنیاست !
ناز مکن .... ناز بیا ....دور مشو ....
چون ضربان قلب من با صدای قلب تو میزنه....
ضربان قلب تو ضربان قلب منه ...

می دونم یه وقتایی دلت برام تنگ میشه مجنون قصه من .....
هر شب خواب میبینم که جشن تولد مرگمو برای تو زیر آب میگیرم ....
عشقت نرفته هر چند رفیقا میگن فراموشت کنم ...
اما حواسمو جمع می کنم ...

چون تو خود عشقی خود عشق ...هواتو ازم نگیر ....
وقتی شال گردن خیستو تو دستم میگیرم انگاری قلبمو میگیرم توی دستم....
اخ اخ اخ

چون دیگه زندگیم داره ته می کشه ...
پس بگم ...
تو خود عشقی خود عشق ...

و اینکه دوست دارم ...
دوست دارم ....
دوست دارم ....
دوست دارم ....

 

(ممنون از عسل جان بابت این متن زیبا)



تاريخپنج شنبه 25 تير 1394برچسب:,سـاعت 12:5نويسندهReyhan| |

sara